gamla minnen från Zonen

Jag sitter nu och omvandlar mina gamla antekningar och bilder från första tiden med nilo till inlägg i bloggen. förhoppningsvis ska jag koma ifatt med nutiden men Nuet känns långt borta.
9 veckor är en evighet i zonen.
...
jag har tagit över 2500 foton från dess att paulina lades in för havandeskapsförgiftning.
...
tankarna snurrar och minnerna åtekommer. det är jobbigt och kanske lite dumt. men jag vill inte och kan inte släppa det här just ännu. med lite tur kommer den här cirkusen att vara över innom några veckor med lite otur har den bara startat. Livet är en gåva och zonen ett helvete för vilsna föräldrasjälar ständigt plågade av oro och sömnlöshet. ACn är trasig och vi får inte ens öppna fönstret på vårt rum.
mycket har hänt från dess att vi landade här. mer kommer hända men nu ska jag sova
...
Nio på yotube http://www.youtube.com/watch?v=w5bRJbG-pgE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0